Size Özel Online Alışveriş Sitesi , Size Özel Online Alışveriş Sitesi , SepetSEPETİNİZ
Sepetinizde ürün yok
Size Özel Online Alışveriş Sitesi , Size Özel Online Alışveriş Sitesi , Sepet SEPETİNİZ
Sepetinizde ürün yok

Yardım

İade İşlemini Nasıl Yapabilirim?

  • İade Adımları ;

1-) Vrpro.com.tr de yer alan siparişlerim bölümünden iade talebi oluşturun.
2-) İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edeceğiniz adedi de seçmeniz gerekir.
3-)İade edilecek ürünler ile faturayı tek bir pakete koyun.
4-)Paketi Aras Kargo şirketine en geç 7 gün içerisinde teslim edin.
 

İade Politikanız Nedir?

• İade süresi elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.
• Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. İade kargo kodu almak için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” sorusundaki adımları takip edin.
• Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.
• Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
• Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri v.b.
- Ambalajı açılmamış
- Denenmemiş
- Bozulmamış
- Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.
• Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

 

İade/İptal Ettiğim Ürünün Ücret İadesi Ne Zaman Yapılacak?

• İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 2 iş günü içerisinde tamamlanır.
• İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
- Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
- Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
- Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
• Ayrıca iptal veya iadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
• Bu mesajı aldıysanız bankanıza VRPRO tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
• İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
• VRPRO taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder.

Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
 

Siparişimin Teslimat Adresini Ya da Alıcı Adını Değiştirebilir miyim?

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan "Siparişlerim" sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin.
1. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı yardıma bağlan butonu
2. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-posta destek butonu
• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.
1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek:
a. ARAS Kargo için 444 25 52
2. Aşağıdaki kanallardan bize ulaşarak:
a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı yardıma bağlan butonu
b. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan butonu

 

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Kartınızdan ödeme yaparak siparişinizi tamamladığınız andan elinize ulaşana kadar aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız.
1. Ödeme tamamlanınca “vrpro.com.tr | Siparişiniz alındı” başlıklı bir bilgilendirme mesajı
2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “vrpro.com.tr | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i
3. Sipariş teslim edildiğinde “ vrpro.com.tr |Siparişiniz Teslim Edildi!” başlıklı bilgilendirme mesajı


İPUCU 
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

 

 

 

 

 

İade İşlemini Nasıl Yapabilirim?

  • İade adımları:

1-) Vrpro.com.tr de yer alan siparişlerim bölümünden iade talebi oluşturun.
2-)İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edeceğiniz adedi de seçmeniz gerekir.
3-)İade edilecek ürünler ile faturayı tek bir pakete koyun.
4-)Paketi Aras Kargo şirketine en geç 7 gün içerisinde teslim edin.

 

İade Politikanız Nedir?

• İade süresi elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.
• Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. İade kargo kodu almak için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” sorusundaki adımları takip edin.
• Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.
• Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
• Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri v.b.
- Ambalajı açılmamış
- Denenmemiş
- Bozulmamış
- Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.
• Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

 

İadede Kargo Masraflarını Ben mi Ödeyeceğim?

• İadelerinizi iade adımında seçilen Aras Kargo firması ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.
 

Farklı Teslimatlarımı  Tek Seferde İade Edebilir miyim?

Her teslimat için ayrı bir paket hazırlanması gerekir. Her paket için aşağıdaki adımları izleyin.

  • İade adımları:

1-) Vrpro.com.tr de yer alan siparişlerim bölümünden iade talebi oluşturun.
2-)İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edeceğiniz adedi de seçmeniz gerekir.
3-)İade edilecek ürünler ile faturayı tek bir pakete koyun.
4-)Paketi Aras Kargo şirketine en geç 7 gün içerisinde teslim edin.

 

Hangi Ürünleri İade Edemiyorum?

• Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
• Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri v.b.
- Ambalajı açılmamış
- Denenmemiş
- Bozulmamış
- Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.
• Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

 

İade/İptal Ettiğim Ürünün Ücret İadesi Ne Zaman Yapılacak?,

• İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 2 iş günü içerisinde tamamlanır.
• İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
- Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
- Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
- Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
• Ayrıca iptal veya iadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
• Bu mesajı aldıysanız bankanıza VRPRO tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
• İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
• VRPRO taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder.

Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
 

15 Günlük İade Sürem Doldu, Ürünü İade Edebilir miyim?

• Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 15 gündür.
• 15 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

 

Kampanyadan Yararlandığım Bir Siparişte İptal Ya da İade Yaparsam Kampanya İptal Olur Mu?

• İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.
• İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.

 

Kargo Firması İade Gönderimi Allmaya Gelmedi, Ne Yapabilirim?

• Aras Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 25 52) arayarak adresinize kurye talep edebilirsiniz.
• Kargo firmaları kurye operasyonunu günlük olarak düzenlemekte olup, ürün gönderim işlemleriniz için günlük olarak kurye talebi iletmeniz gerekiyor.
• Kargo firmasına kurye talebi ilettiniz ve o gün içerisinde kargo firması iadenizi almaya gelmediyse, bir sonraki gün tekrar talep iletmelisiniz.
• Bu adımları izlemenize rağmen adresinize gelmediyse aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletebilirsiniz.
o “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
o “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu

 

 

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin.
1. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
2. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu
• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.
1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek:
a. Aras Kargo için 444 ..
2. Aşağıdaki kanallardan bize ulaşarak:
a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
b. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-posta destek buto
nu
 

Siparişim Hangi Kargo ile Gönderilecek?

• Siparişlerimiz Aras Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.
• Kargo firması seçimi şu an için bulunmamaktadır.

 

Siparişim Ne Zaman Gelir?

• Satın aldığınız üründe “24 saatte kargoda” yazısı varsa siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir.
• Diğer ürünler ise “Ürün Detay” ve “Sepetim” sayfalarında belirtilen tarih aralığında teslim edilir.
• Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılır.,
• Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.

 

Siparişim Kargoya Verilmiş. Adres Değişikliği Yapmak İstiyorum.

• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.
1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek:
a. Aras Kargo için 444 .....
2. Aşağıdaki kanallardan bize ulaşarak:
a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu
,
 

Siparişim Ben Adresimde Yokken Gelmiş.

• Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
• 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz Vrpro’ya iade edilir.
• Vrpro’ya iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız aşağıdaki kanallardan bizimle irtibata geçebilirsiniz.
a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma bağlan  butonu
b. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu

İPUCU:

Kargo şubenizi Siparişlerim sayfasında “Kargom Nerede” linkinden öğrenebilirsiniz.
 

Teslimat Sırasında Nelere Dikkat Etmeliyim?,

• Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.
Kargo poşetinde veya üründe hasar varsa, paket içeriği eksik veya yanlışsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte trendyol’a geri gönderin.
4. Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin.
a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
b. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu

Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Uzman Müşteri Danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.
 

Yurtdışına Teslimatınız Var Mı?

• Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız var.
 

Resmi Tatil Günlerinde Teslimat Yapılıyor Mu?

• Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
 

Aldığım Ürün Hangi Saatlerde Teslim Edilecek?

Aras Kargo tarafından:
o Hafta içi 09:00 – 18:00
o Cumartesi 09:00-13:00 saatlerinde teslimatı yapılır.
o Pazar günü teslimat yapılmaz.
,
 

Kargom Nerede?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “ Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız.
Bu SMS ve bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 şekilde takip edebilirsiniz:
• Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden ulaşabilirsiniz.
• "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden ulaşabilirsiniz.

 

 

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Kartınızdan ödeme yaparak siparişinizi tamamladığınız andan elinize ulaşana kadar aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız.
1. sipariş onaylanınca “siparişiniz onaylandı” başlıklı bir bilgilendirme mesajı
2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “ Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i
3. Faturanız oluştuğunda “ E-Arşiv Faturası” başlıklı bilgilendirme mesajı
4. Sipariş teslim edildiğinde “ Siparişiniz Teslim Edildi!” başlıklı bilgilendirme mesajı

İPUCU

Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
 

Siparişimi Hediye Paketi yaptırabilir miyim?/ Hediye notu ekletebilir miyim?

• Hediye paketi ve notu uygulaması bulunmamaktadır.
 

Siparişimde Değişiklik Yapabilir Miyim?

Eğer sipariş kargoya verilmemişse aşağıdaki kanallardan değişiklik talep edebilirsiniz.
• “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
• “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu
Değişiklik yapılamayan durumlar:
• Sipariş kargoya verildiyse
• Ürün yayından kalktıysa
• Ürünün stoğu yoksa

 

Elime Ulaşan Ürün İçin Değişim Yapabilir Miyim?

• Satılan ürünlerin 30 gün içerisinde değişimi yapılmaktadır.
• Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden 14 gün içeresinde iade ederek yeniden sipariş verebilirsiniz.
• İade işlemleri için İade İşlemini Nasıl Yapabilirim bölümündeki adımları izleyin
.
 

Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz.
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan iptal talebinizi nedeni ile birlikte bize iletin.
o “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
o “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu
• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. İade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.

 

İPUCU

Ücret iade işlemleri 2 iş günü içerisinde tamamlanır.
 

Kargodaki Siparişimi İptal Etmek İstiyorum.

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz.
• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.
• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
.
 

Siparişim İptal Edilmiş

Siparişinizin iptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen “ Bilgilendirme - Siparişinizin İptali Gerçekleştirildi!” başlıklı mesajdan öğrenebilirsiniz.
Sorularınız için aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin.
a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
b. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu

 

Siparişim Hasarlı Ulaştı

• Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.
Kargo poşetinde veya üründe hasar varsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte trendyol’a geri gönderin.
4. Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin.
a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
b. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu
• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız hasarın detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Uzman Müşteri Danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

 

Siparişim Eksik Gönderilmiş

• Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.
Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte trendyol’a geri gönderin.
4. Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin.
a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
b. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu
• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Uzman Müşteri Danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

 

Kullanmakta Olduğum Ürünüm Arızalandı, Onarımı İçin Ne Yapmalıyım?

• Garanti Belgesine sahip ürünler “Garanti Süresi” kapsamında tedarikçi firma ve vrpro garantisindedir.
• Garanti süresi kapsamında sorun yaşıyorsanız aşağıdaki adımları izleyin.
o Garanti belgesi üzerinde bulunan garantör firma ile irtibata geçerek ürününüzü incelenmesi için firmaya gönderin.
o Garantör firmaya ulaşmakta sorun yaşıyorsanız aşağıdaki kanallardan bizimle irtibata geçin.
a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
b. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu
• Arızalı olması sebebiyle vrpro’ya gönderilen ürünler gerekli incelemenin yapılması için tedarikçi firmaya yönlendirilir. Analiz süresi 21 gündür.
• Uygulanacak işlem tedarikçi firmanın ürün ile ilgili vereceği rapora göre belirlenir.
• Üründeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse, herhangi bir işlem uygulanmadan geri gönderilir.
• Ürün kaynaklı arıza/kusurlarda üretici firmanın kararına göre aşağıdaki 3 alternatiften biri uygulanır.
o Onarım
o Değişim
o Ücret İadesi

 

İPUCU

Arızalı ürünle birlikte orijinal kutusu, aksesuarları, ürüne ait tüm parçalarını göndermeyi unutmayın.
 

Aldığım Ürünlerin Fiyatlarına Kdv Dahil Midir?

• vrpro.com.tr üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
 

Kredi Kartı Puanlarımla Sipariş Verebilir Miyim?

• vrpro.com.tr alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.
 

Siparişimi Müşteri Temsilcisi Aracılığıyla Vermek İstiyorum.

• Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.

 

• Ödemelerinizi sadece kredi kartı ve banka kartı ile sipariş oluşturma aşamasında yapabilirsiniz.
 

Banka Kartı ile Ödeme Yapabilir Miyim?

• Alışverişlerinizde tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz.
• Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

 

Kredi Kartına Taksit Yapılıyor Mu?

• 27 Eylül 2016 tarih itibariyle resmi gazetede yayınlanan madde ile kozmetik ürünlere taksit yasağı gelmiştir.
• Sepetinizde herhangi bir kozmetik ürünü yoksa World, Bonus, Axess, Maximum, CardFinans ve Paraf kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.
.
 

Kredi Kartımı Nasıl Kaydederim?

• Ödeme aşamasından hemen sonra kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.
 

Kredi Kartıyla Alışveriş Yaparken Güvende Miyim?

Evet tamamen güvendesiniz. .
• Vrpro'da alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.
• Banka kartı ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir.

 

• Faturalar, sipariş oluşturma aşamasında yapılan tercihe göre gönderilir.
• Ürün sepete eklendiğinde “Adres Bilgileri” sayfasında “Fatura adresim aynı” seçili olarak gelir.
• “Fatura adresim aynı” seçeneği ile devam etmeniz durumunda fatura ürünle birlikte teslimat adresine gönderilir.
• “Fatura adresim aynı” seçeneğini kaldırmanız durumunda ürün teslimat adresine sevk irsaliyesiyle gönderilir. Fatura ise; hesapta kayıtlı mail adresine gönderilir.

 

Fatura Bilgilerinde Değişiklik Yapmak İstiyorum.

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan yeni fatura bilgilerinizi iletin.
•“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
•“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu
• Eğer siparişiniz “Kargoya verildi ” statüsünde ise değişiklik yapılamaz.

 

Şirket Adına Fatura Kestirmek İstiyorum.

• Vrpro’dan yapılan alışverişlerde sadece kişi adına fatura düzenlenebilir.
 

Faturam Veya Satın Aldığım Ürünler Koli Dışında Görünecek Mi?

• Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır.
• Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi dışından gözükmez.

 

Faturam Bana Ayrıca Gönderilecek Mi?

• Ürünü sepetinize eklediğinizde “Adres Bilgileri” sayfasında “Fatura adresim aynı” seçili olarak gelir.
• “Fatura adresim aynı” seçeneğini ile devam etmeniz durumunda ürün ve fatura birlikte gelir.
• “Fatura adresim aynı” seçeneğini kaldırırsanız ürün teslimat adresine sevk irsaliyesiyle gönderilir. Faturanız ise, hesabınızda kayıtlı mail adresinize gönderilir.

 

Garanti Belgesi Ulaşmadı, Ne Yapmalıyım?

Eğer garanti belgeniz ürün ile birlikte ulaşmadı ise aşağıdaki kanallardan talep edebilirsiniz.
•“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan Canlı Yardıma Bağlan butonu
•“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan E-Posta Destek butonu